Der Autor hat geschrieben:Am besten noch (...) ein paar mehr von diesen Postern machen (...) Wie wäre es mit diesem Poster mit dem großen Affen?
Ist mir persönlich nicht witzig genug (sorry), aber ich schau mir die anderen Vorlagen nochmal durch.
Der Autor hat geschrieben:Am besten noch (...) ein paar mehr von diesen Postern machen (...) Wie wäre es mit diesem Poster mit dem großen Affen?
Ja, sehr richtig.Der Autor hat geschrieben:Du müsstest noch den Urheber der Originale fragen, ob wir sie verwenden dürfen:
1von6,5Milliarden hat geschrieben:Auch auf "Mein Krampf" ist noch ein (umstrittenes) Urheberrecht drauf, welches tatsächlich zumindest eben m.W. in D angewendet wird.)
Thanks for your email - I'm glad that you have enjoyed the posters.
My answer must depend on where you would be using the images and what size. Although I am allowed to give permission for others to use the images, I'm supposed to avoid situations that would infringe on About.com's use of them. The fact that you would be using them in translation helps a lot.
If you were thinking about printing full-sized posters, that would be difficult because I don't have files with enough resolution. I'm generally working from low-resolution originals and never have enough resolution to make something large.
The easiest situation were I can give permission is for use of images that are larger than what appear on the gallery index page, but smaller than the "full sized" images on their individual pages.
If you'd like, I can also create translated versions especially for you. I can take your German text and get it to fit well in place of my original English.
Zurück zu Religion & Spiritualität
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste